Keresés a blogban

2011. szept. 4.

A Vízreszállás Nehézségei.

A történet 10 évvel ezelőtt kezdődik, amikor a parti horgászat lehetőségeit már kimerítettem, vagy csak úgy gondoltam. A horgász egyesületnek amelynek "oszzlopos" tagja vagyok ( mindig kiváltom a helyi bányatavakra az engedélyt de a tavaszi és őszi csukázásokon kívül engem ott nem látnak) van bérelhető 5 méteres alumínium csónakja, no ezt a haverral kibéreltük száz forintért egy napra. A mai világban adnak egy sárga csekket elmegy a spori a postára és feladja a száz forintot. Na ezt hamar meguntam, elkezdetem gumicsónakot keresni, de pénzem az nem sok volt, ezért egy használt német import Semperit márkájú csónakot vettem:


Olcsó öreg és több helyen ragasztott, aki ilyen csónakot vesz az nagyon nézze meg hol volt javítva és milyen minőségben! Az enyém több helyen engedett, nem szakszerűen volt ragasztva, és olyan öreg volt, hogy a belső réteg már áteresztette a levegőt.


Utánajártam milyen festékkel lehet lefesteni, a budalakknak van ponyvafestéke azt vettem és átgurítottam, egész jó lett.


A fa padlózatot is lelakkoztam,megerősítettem a motortartót, a gumi részeket is átfestettem, így egész használható lett, nagyon sok munka és kitartás árán. Aztán eladtam......és jött a következő csónak...


Végre egy igazi FA CSÓNAK amely a szigetközben és más folyóvízen is alapfelszerelés a folyókon horgászóknak! Mivel nem vagyok asztalos nem ismerem a fa tulajdonságait, megvásároltuk, (még két haver is a boldog tulajdonosok között van). Viszont amennyi előnye van egy jól felépített fa csónaknak, annyi hátránya is! A fa élő anyag ha kezelve van ha meg nem foglalkoznak vele elrohad, ez történt a mi csónakunkal is. Az előző tulaj állította, hogy milyen jó anyag, egy szezon után így nézett ki:



Ha valaki csónakot vesz használtan vigyen magával asztalost! Nem maradt más mint felújítani a drágán vett rohadt csónakunkat, a tavaly tél a javítással telt. Ilyen lett:


De én ekkor már tudtam nem ez lesz az utolsó csónakom...Jutányos áron hozzájutottam egy Svylor Fish Hunter 360-as csónakhoz, ezzel a csónakkal kezdőtek el horgász életem vízi kalandjai. Ez a gumicsónak minden horgász igényemet kielégíti jelenleg:


A következőkben őt fogom részletesebben bemutatni.Vele a horgászat folyón már nem  bosszankodás  hanem teljes értékű örömforrás .                                                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.