Keresés a blogban

2012. ápr. 26.

Mosoni Duna pickerezés.

Kevés időm van mostanában horgászni menni de azért találtam pár órát amikor hétvégén fiammal ismét ki tudtunk menni keszegezni. A gyerek úszóssal fogta a sneciket én meg picker bottal néhány nagyobb keszeget emeltem partra egy fotózásra :-) 



A horgászat elején még csodás időjárás kényeztetett bennünket, de Április már tréfálkozott némi széllökéssel, kósza felhővel, ennek ellenére jöttek a keszegek, viszont nem sok, a snecik meg egyik pillanatról a másikra eltűntek....  



Gyakorolni, gyakorolni, bedobni, kifogni, csalizni, és megint mehet... élvezte csemetém a horgászatot.



Az idő kezdett nagyon elromlani, fogtam még párat és úgy döntöttem átköltözünk egy nagy fa alá mert elkezdett esni az eső. Fiam ezen a ponton unta meg a horgászatot és az autóban ülve várta meg míg én a másik helyen pecázok, nem unatkozott ő sem, mobilon játszott.  





Az új helyen már esőben lógtak a botok még kitartottam egy kicsit de aztán megkezdtem a visszavonulást mikor az eső erős széllel párosult, szeszélyes Április nem hiába hívják így. 


Érdekes dologra lettem figyelmes, miközben egyre közelebb jöttek a felhők, de még szélcsend volt, a víz felett iszonyú mennyiségű rovar repült a felhők és az eső elől az ellenkező irányba, szedést vagy halat nem láttam a felszínen ekkor, pedig számítottam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.