Keresés a blogban

2011. dec. 4.

Ellopták a Facsónakot!!!

Nem erről akartam írni de az élet mást rendezett, mint amit én gondoltam. Ismeretlen, horgásznak biztosan nem nevezhető emberek ellopták a facsónakunkat, mit emberek, szar, szemét alakok!!


A haverék kimentek megnézni, hogy előkészítsék a télre, de miután a kikötőbe értek látták, hogy a lánc árván fekszik a kavicson, a csónak meg sehol. Keserűség, düh és még mennyi minden van bennem, hogy ebbe a tetves világban nem lehet semmit magára hagyni még két percre sem, nemhogy egy, két hétre! Miért van az, hogy a más tulajdonát szemrebbenés nélkül képesek elvinni? A csónak még két barátomé volt akik közül az egyiknek tavasszal lopták el a Mercury 5 lóerős csónakmotorját a saját garázsából!! A rendőrség eredmény hiányában lezárta a nyomozást... Mit mondjak ezek után a fiamnak, ha tavasszal ki szeretném vinni a Dunára egy csónakos horgászatra? Fájdalom ami még bennem van, hogy a világ, mi emberek gyarlók vagyunk...A szép emlékek, ezek maradtak nekem, mikor az első kuttyogatás alkalmával fogott a haver egy harcsát... vagy a kora hajnali feederezések, pontyozások mind, ezzel a csónakkal történtek...


                                            De nem lesz már több csónakos horgászemlék....

 

7 megjegyzés:

  1. mocskos egy világban élünk. ez a kis történet is alátámasztja, hogy jó döntést hoztam, amikor nem csónakot vettem, hanem kajakot...

    Egyébként elindult a lap.hu-s oldalunk:
    http://kisgyerekhorgasz.wordpress.com/2011/12/05/kajakoshorgszat-lap-hu/

    VálaszTörlés
  2. Igen amit hozol viszel azt nem lopják, ha odahaza meg jól elzárod. Megnéztem az oldalt, jó lesz nagyon!

    VálaszTörlés
  3. küldj linkajánlásokat, legyen minél jobb színvonalú!!!

    VálaszTörlés
  4. Már meg sem lepődök. Fa csónyakot szerettem volna mindig. Csak azért nem lett, mert mindig az járt a fejemben, hogy ellopják. Sajnos nálam nagyon érik a gondolat, hogy Atyafi kalandjai pár hónapra szünetelni fognak, mert kezdek itthon megfulladni és úgy érzem, hogy nem bírom tovább ezt az élhetetlen szart, amibe belerángattak minket. Olyan partokra vágyom, ahol nem taplók és nem szögesdrótok várnak a horgászataim alkalmával. Elég volt! Sajnálom igazán, ami történt.

    VálaszTörlés
  5. Amikor kimegyek a vízre, kajakkal már azokat a részeket keresem ahol nem találok a parton emberi ténykedés nyomait ( vadkerítés, tarvágás, erdészeti fakitermelés, kavics bányászat...stb). A blogírás nálam is kicsit alábbhagy, mert jön a karácsony és kisgyerekes apa lévén ez most fontosabb! Viszont a kajakot építgetem, fejlesztem, és ha időm engedi az ünnepek alatt megyek egy két kört...Sajnos nekem nem áll módomban messzi vizekre evezni, de a Szigetközben vannak nekem való ( csak kajakkal megközelíthető) helyek!
    A fiamat meg viszem gumicsónakkal, igaz annak már nem olyan a hangulata....

    VálaszTörlés
  6. múltkor csukára dobáltunk a Tv-ben is agyonsztárolt Újpetre melletti többtavas tórendszeren. 10-12-en voltunk 3 ha-on. Szorongás és nyugtalanság volt bennem végig. Egyszerűen rájöttem, hogy mióta felfedeztem a kisvizeket, antiszoc. lettem. Jövőre a kajakkal még durvább lesz.

    VálaszTörlés
  7. Így jártam én is ősszel az egyesületi tavon, kimentem pergetni, mikor kiértem láttam, hogy minden stégen ül valaki, a víz meg világított a sok csukázó úszótól... Jövőre már én is csak a Dunára fogok menni, még ha nem is fogok mindig halat....

    VálaszTörlés

Ha van mondanivalód, írd meg.