Keresés a blogban

2012. dec. 20.

Patakos peca a ködben.

Egy régi ismerősömmel mentünk ki hétvégén, megnézni a patakot. Kora délután indultunk, erősen szemerkélő köd borította a tájat, nem sok jót ígérve, egy kis pergetéshez. A patak alsó részéhez érve, meglepetten láttuk, hogy teljes szélességében be van fagyva. Vissza a kocsiba és a felső részen próbálkoztunk ismét, itt kicsit erősebb a sodrás, ezért nem volt befagyva csak a part széle, viszont egy jókora részen fakivágás volt, ezért szinte megközelíthetetlen lett a part. Bedőlt fák, gallyak mindenhol, remélem eltakarítja az Erdészet tavaszra... Tovább mentünk a még meghorgászható partszakaszra, de semmi mozgást nem láttunk, viszont már kezdett sötétedni. Gyorsan végigjártuk ezt a szakaszt, minden eredmény nélkül. Villámpeca halak nélkül, de egy jót sétáltunk, ez is valami. Nagyon gyorsan sötétedett, és a köd is egyre lejjebb ereszkedett a végén már nem láttam hova esik a kis wobbler. Talán ez volt az idei utolsó horgászatom a patak ezen részén, más részekre viszont még ki fogok látogatni mindenképp.

Hőmérséklet: 3 C, vízhőmérséklet: 3,5 C, ködös, esős idő.

1. Szia Ervin !

Jó képek !
    Gyönyörű színekben pompázik a patak környezete !

Máté
    largemouth.blog.hu

1. Szép a késő őszi természet, a nyári haragos zöld után egy kicsit elhasználtnak tűnik, de meg lehet találni benne a szépséget :)

2. Szia Ervin!

Hát igen, most hogy itt a tél, minden halért keményen meg kell majd dolgozni. Januárban a menyhalak adnak egy kis reményfoltot a haltalan időszakban.
    Január első hetétől én is átállok a menyusokra, illetve a meleg vizes befolyókat keresem majd fel... :)
    Aki ügyes, meg tudja találni azokat a lehetőségeket, amik néhány szép fogással kecsegtetnek ebben a zord időszakban is...
    Üdv.

Tom
    pecazas.blog.hu

Ha van mondanivalód, írd meg.