Keresés a blogban

2013. márc. 8.

Tavaszi műlégy arzenál.

Néhány műlegyet ismét kötöttem, már egy egész osztag várja, hogy megmártózzon a Duna vizében. Mások tapasztalataira hagyatkozva állítottam össze a dunai legyes dobozomat. Az idei év számomra a műlegyezésben való elmerülést fogja jelenteni. Biztos lesznek kudarcok de abban is biztos vagyok, hogy több lesz a sikeres műlegyes horgászat! A Dunán való horgászataim halak nélkül is mindig szép emlékeket adtak nekem, halakkal meg felejthetetlen horgászatokat.

Az ebihal másképpen


Sziporkázó nimfa


Fekete mint az ördög


Balinfaló hercegnő


Keljfeljancsi


Nimfa


Nedves táncos


Szőrmók (Red Tag).


7 megjegyzés:

  1. hali!
    annak a keljfeljancsinak hogy kötötted a fejét,ha szabad tudni?
    Egyébként jó képek, ez a köves megoldás baromi jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Na igen, ezekre már lehet mondani, hogy komoly legyek. :)
    A RT-et hasonlítsd össze a régivel, ég és föld...

    VálaszTörlés
  3. Földi!
    Maga a fej az rézfej, a testre alapkötés után ráhúztam a rézfejet, aztán megkötöttem a farkat, ezüst tinsel-el körbetekertem, erre meg zöld nyaktollból tekertem fel a gallért. Az eredeti ahonnan másoltam: http://www.ammonite.eoldal.hu/cikkek/lepesrol-lepesre/keljfeljancsi-kotese.html

    VálaszTörlés
  4. Földi!
    Ja a köves megoldás az nem kő :) hanem folyóvízi fadarabok, a vízparton szedtem őket.

    VálaszTörlés
  5. Mcfly!
    Kezd alakulni :) van már normális cérnám, és némi gyári alapanyag, meg rendes legyes horgok... így már sokkal "könnyebb" szép legyeket kötni.

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    nagyon jóóók! Én is szeretnék majd hasonlókat!

    Üdv.
    Csaba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyet kötni már megtanultam :) Eldobni viszont még nem igazán...

      Törlés

Ha van mondanivalód, írd meg.