Keresés a blogban

2013. nov. 22.

Az új generáció.



Az előző szériához képest, most már sablonnal dolgoztam, kivágtam oldalnézetből és felülnézetből egy műanyag lapból, a nyelvhez is csináltam sablont. A mostani wobblerek süllyedőek lettek, mégpedig úgy, hogy a wobbler aljába fúrtam egy lyukat és egy 0,25 g-os sörétólmot ragasztottam be. A forma kivágásánál, hagytam egy kis plusz farokrészt és ennél fogva rögzítettem a wobblert, így sokkal könnyebb volt a csiszolás.Csiszolás után hígított lakkaba áztattam, beragasztottam a nyelvet meg a drótot, aztán vízfestékkel kipingáltam, majd végül hajóépítéshez használatos kétkomponensű műgyantával vontam be. A végeredmény már wobblerre hasonlít :) A mozgásukat beállítva, majdnem olyan jók, mint az eredeti. Lesz ez még jobb is, addig csinálom míg a megszólalásig hasonlót nem csinálok az eredetihez, aztán majd jöhetnek a többiek is.












2 megjegyzés:

  1. Irigyellek a kitartásodért, meg a fejlődő kézügyességért. Nekem nem menne, mert kinek fakeze van, fát ne (se) faragjon!
    Oszt várom már a hendméd csalival fogott halak képeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fejlődés folyamatos, saját építésű csalival, aztán saját építésű horgászbottal, meg még ki tudja mennyire visszamenve az időben ;-)

      Törlés

Ha van mondanivalód, írd meg.