Keresés a blogban

2012. máj. 13.

Áradás.

Gyors kiruccanás, ahol a múltkor fogtam a balint, hátha megint sikerül becsapni egyet. Kiértem este fél 7-re az idő már nem tökéletes, erős széllökések, felhős égbolt, ja és áradó zavaros víz. A parti kövek közt megkapaszkodó pici fűzön találtam ezt a  hernyót, gondolom pont elég lesz neki a kis fa levele mire bebábozódik.



Egy nagy kócsag osztozott velem a vadászterületen de neki sem sikerült halat fogni... Néha egy egy rablást láttam, de dobótávon kívül ( ha nálam lett volna a kajak!) megpróbáltam balinólommal, meg kis léggyel de nem kellet nekik. 



Vettem egy új műcsalit Salmo Sting-et felraktam és elkezdem a kövek elé dobálni finoman a felszínen vezetni. Talán a harmadik dobásra jelentkezett ez a kis tünemény.... már halas lett a kezem :-) További kapást nem sikerült összehoznom ezért összepakoltam és elindultam haza.


Útközben megnéztem a Bodaki kifolyót, ami visszavezeti a bodaki ágrendszer vizét, itt talán le tudom majd tenni a kajakot és a felső  dunai szakaszt meg tudom horgászni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.