Keresés a blogban

2012. máj. 30.

Bakonyi feederezés.

Meghívást kaptam egyik kedves ismerősömtől, menjünk pecázni a Bakony eldugott erdeiben lévő, patakból duzzasztott tóhoz. Úttalan utakon terepjáróval közelítettük meg ezt a kis gyémántot, mikor odaértünk a látványtól elámultam, micsoda természet, ez igen! Mesterségesen felduzzasztott patak, egy csöppnyi völgyben, távol mindentől, emberektől, falvaktól, utaktól.... A tóban telepített halak vannak, kárász, ponty, amúr, meg keszegek, sajnos ragadozót nem raktak bele, ezért feederezni kezdtem. Későn mentünk de azért egy szarvastehenet sikerült lefotóznom, amint a tóban állva ivott.



Nagyon meleg volt az amúrok a víz tetején úszkáltak, pontynak nyomát sem láttam de keszeget és kárászt nagyon sokat fogtam igaz az apraját, még a pelletet is felvették. Próbáltam mindenféle csalit hátha valamelyik tetszik a nagyobb halaknak.... nem kellet nekik semmi. 





Nagy halat nem sikerült zsákmányolni de ettől függetlenül igazi rekreációs pecában volt részem, a Bakony állat és madárvilága csodálatos, mintha visszamennénk az időben egy másik korba. Ezúton is köszönöm vendéglátómnak ezt a tartalmas  napot. Jó lenne ha az országban egyre több hasonló kis víz lenne, ahol a vízszint állandó és a patak élővilága hosszú távon fennmaradhat, mert mindig van megfelelő mennyiségű víz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.