Keresés a blogban

2012. máj. 11.

Dunakiliti duzzasztómű

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar eljutok a Dunakilitin lévő duzzasztóműhöz horgászni. Meghívást kaptam egy horgász ismerősömtől, nem is jöhetett jobbkor, egy hétvégi délutánt és estét terveztünk szuper hold idején. Első próbálkozásunk a balinokat vette célba a duzzasztó alatti részen. Előző alakalommal mikor itt jártak fogtak balint, de most nem sikerült, pedig nagyon jól néz ki a hely.

Elindultunk a sziget belseje felé, hátha találunk egy csendesebb szakaszt ahol feederezhetünk. Sok beton kocka elárvultan pusztul a sziget közepén mintha itt hagyták volna menekülés közben.... Eszembe jutott Csernobil, ott is ilyen hangulat lehet....

Találtunk egy kis rést a nád és rekettye rengetegen ezt jobban kiritkítva kezdtünk feederezni és a harcsázó szerelékek is bevetésre kerültek. Szenvedősen pár keszeget sikerült lehorgászni de más nem jött így visszamentünk a kiindulási pontra, hátha ott több eséllyel fogunk harcsát.

Halászok fel, halászok le mindenfelé a vízen....

Harcsa nélkül....

Még megpróbáltuk az este leszálltával az első helynél hátha jön hari de csak elakadt fatuskók generáltak kapást. Szuper hold ide vagy oda halaink másképp gondolkodnak és ezen a napon nem sikerült keszegen kívül semmi említésre méltó hallal találkozni.

Még visszanézünk, mert a sziget másik felét is szeretnénk felderíteni. Nem olyan egyszerű itt horgászni mert porta szolgálat van és külön engedély kell a bejutáshoz, horgászathoz. Ezúton is köszönöm horgász ismerősömnek a lehetőséget.

1. Jó lenne idén pergetve harcsát fogni. Persze ahhoz kint is kéne aludni pár éjszakát. Mindig elterelik a figyelmemet a jászok és a domik. Na mag a balinok. :-)

1. Ha harcsa akkor éjszaka, tavaly kuttyogattunk csónakból amíg el nem lopták, akkor fogtunk kettőt, nem nagyokat de biztos, hogy a kuttyogató hangjára jöttek. Most nincs csónak csak gumi :-) de lehet megpróbáljuk majd. Ahogy a cimbim mondta addig kell menni míg ,éhes vagy'.

Ha van mondanivalód, írd meg.