Keresés a blogban

2013. máj. 27.

Kavicszátonyok bűvöletében.


Megbeszéltük S.-el szombaton délután kimegyünk, hogy a még megmarad balinokat, a "balatoni fenegyerekek inváziója" után :))) elcsípjük. Fergeteges nap lehetett: 15 balint, 9 domolykót, egy sügeret és egy márnát tereltek kamera elé!! Ezúton is emelem kalapom!

Azért maradt még a kavicszátonyok között vízi ordas, bár a balinok aktivitása már jelentősen lecsökkent, nem nagyon mozogtak a felszínen. A vízben állva combcsizmában végig jártam a zárás egyik oldalát de nem jött semmi, közben S. második dobásra eltalált egy paducot, hiába ha nem eszik a balin akkor is halakba akad :)



Ismét csak S. fárasztott, ez a hal már a balinok közül való volt, kezdtem bizakodni, hogy mégis sikerül, nekem is egyet horogra varázsolni, mert az idei év nekem eddig a domolykók és jászkeszegek éve volt eddig....



Átmentünk arra a kavicspadra ahol Steve előzőleg sok balint megtáncoltatott, itt aztán végre nekem is kapásom lett, olyan elnehezülő, először azt hittem csököt fogtam, csak mikor elindult oldalra akkor éreztem, hogy hal van a végén de a sodrás miatt az első pillanatokban meg sem tudtam saccolni mekkora..... S. halkan megkérdezte:
- Csak nem harcsát akasztottál :))?
- Talán nem. Válaszoltam.
Ez a balin avatta fel az új nehézfegyveremet, még tavasszal vettem egy kicsit erősebb pergető botot csukázni, balinozni, most jól dolgozott. S. fogott még egy balint ezen a helyen, aztán még dobáltunk egy ideig, S.  megunta és hazament ( hiába a balinozást is meg lehet unni ), én maradtam tovább, de már nem tudtam gyarapítani a fogás listát. Rövid pecánk alatt ez a három balin sem rossz, főleg, hogy idén nekem az első komolyabb volt. 



Vízállás: Dunaremete: 5 cm, víz hőmérséklet: 14,2 C hőmérséklet: 23 C kissé szeles idő, kezdődő hideg front. 

8 megjegyzés:

  1. Hú de visszamennék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megfertőzött a Szigetköz :) Én is csak itt horgásznék mindig....

      Törlés
  2. Nagyonjó írás, szép halak, jó képek! Gratula, csak így tovább ;)
    ..nagyon várom már a domis cikkeidet is! :)
    üdv.

    Berza

    VálaszTörlés
  3. Kavicsos meder van nálunk is csak jóval feljebb. Talán idén eljutok odáig.
    Szép képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén még lesz kavicspad, aztán megcsinálják a gátakat és olyan lesz mint a Tisza tó..... A természetes állapot már sehol nem lesz. Nekem a drávai homokpadok tetszenek :)

      Törlés
  4. Szia Ervin!

    Nem is tudom, mikor fogtam utoljára paducot... :o)
    A balinok idén májusban viszont szépen jönnek...
    Gratula a szép halakhoz!
    Üdv.

    Tom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát az a paduc, nem szájba akadt, de paduc az kétségtelen ;) Balint még nem sokat fogtam, jászt meg domit viszont igen :))

      Törlés

Ha van mondanivalód, írd meg.