Keresés a blogban

2011. szept. 15.

Sevylor Fish Hunter 360.

A mai írásomban bemutatom jelenlegi hű társamat a Sevylor Fish Hunter 360-as "gumicsónakot" ami nem gumiból hanem üvegszál erősítésű pvc-ből van. A hajó 3,6 méter hosszú, a belső szélessége 90 cm. Két embernek kényelmes, egyedül meg tágasnak mondható.



A technikai paraméterei: 
Méret felfújt (cm): 340 x 140 cm
Weight (kg) : 18,8 kg Súly (kg): 18,8 kg
Max.:Kapacitás felnőtt: 4
Felfújható kamarák: 5
Maximális terhelhetőség (kg) : 400
Standard : ISO 6185-1 Standard: ISO 6185-1
Besorolás: I, II
A neten nagyon kevés info volt arról hogyan lehet egy ilyen csónakból pecázni, a Yu-Tube-on található néhány videó, többek között az én videóim is.


Az első időszakban leengedve összehajtva vittem az autó csomagtartójában, de aztán meguntam szét illetve összerakni, most már felfújva a tetőcsomagtartón viszem.Egy ember kényelmesen mozgatja még felfújva is. A hajóhoz vettem egy Tohatsu 2,5 lóerős mocit, nem voltam biztos benne, hogy elbírja, de aztán az erős sodrással szemben haladás sem akadály.Az összes tartozékot a neten fellelhető infók alapján készítettem, fenyő deszka padlózat az aljára, ami összecsukható és kivehető a hajóból.A motortartó is saját gyártmány menetes szárból és 10-es betonvasból, hogy jó erős legyen. A horgászláda ötlete a http://atyafipeca.wordpress.com/ alapján készült.

                                                                  Üresen igy fest:


Megpakolva meg így:


 Az evezőket is lefújtam terepszínűre.


A motortartót is, a lámpatartóval eggyütt, a lámpát szintén atyafi iránymutatása alapján készítettem, sötétben a folyón nem egy utolsó ha látunk magunk körül valamit.


 És íme a végeredmény.



Végre indulhatok vadregényes vizeken a halak után!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.