Keresés a blogban

2011. szept. 29.

Kajakos horgászat a farkasliki Dunán 2. rész.

A nap további részében a folyó felderítésével foglalkoztam, néha dobálva egy keveset néha evezve felfelé. Meg is lett az eredménye a további pecának, jött a következő kis vendég egy sügér,  ha ezek a kicsik nagyobbak lennének...




Ezután eveztem még egy kicsit, elértem egy hód gátat amin nem tudtam keresztül menni, fűrész kellene hozzá, majd legközelebb ha erre járok hozok magammal.A hódok itt spontán elszaporodtak és tevékenyen részt vesznek a táj alakításában ami szerintem nagyon jó. Kiszálltam a kajakból először nem parton hanem egy belógó fára léptem rá meglepően jól sikerült, elég stabil a hajó.


Hatalmas fákat tudnak kidönteni, napokig visszajárnak körbe rágják és a végén a fa a víz felé dől, ezek az igazi favágók!


A gát mögött feltárult előttem a csukák titkos birodalma, a halak igazi oázisa, itt nem horgásznak nem halásznak mert senki nem tud bemenni csak egy mindenre elszánt kajakos horgász!  


Visszaindultam, ismét elkezdtem horgászni, pár dobás után éreztem a ismerős rántást bevágtam és már húztam is kifelé egy termetesebb sügeret, a sügér populáció itt teljesen rendben van, ezért a vízminőség is kiváló. A sügér nem szereti a koszos pangó vizet hát még a szennyezettet!



Ebben az ágban már végigjártam mindent, ideje volt tovább mennem, felfelé még nagyon hosszú szakasz van amit nem ismerek, úgyhogy arra indultam.fél óra evezés után találtam egy kanyar külső ívet ahol ki tudtam szállni a hajóból.


Itt alkalmam volt kipróbálni erős sodrásnál a kajakot, mondhatom jól sikerült a teszt, sodrásban is könnyű az evezés a keskenysége miatt, lehet ha egyszer borulok vele majd nem ezt mondom...... Tovább már nem akartam menni, megettem a szendvicsemet, ittam egy kis ezt azt, és visszaszálltam a hajóba és elkezdtem csorogni lefelé. Dobáltam még váltottam csalit is de a halak elmentek reggelizni, mert még kapást sem sikerült összehozni. Nem baj mert a nap teljes volt már így is, fáradtan de élménnyel teli horgászgattam tovább.


 Felejthetetlen pillanatok részese lehettem, a fejemben már a következő hajnali horgászat tervei keringtek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha van mondanivalód, írd meg.