Keresés a blogban

2012. dec. 17.

Hallégy ( Thunder Creek).

Kötöttem három Thunder Creek nevezetű, magyarosan hallegyet, rondák lettek mind a hárman, talán ez az egy amire rá lehet fogni a hallégy elnevezést. Van időm gyakorolni, tavaszra remélem kötök majd olyat is, ami már szépnek mondható. Egy biztos, elhatároztam a ronda első legyeimet sem dobom ki, hanem majd próbálok velük halat fogni, ki tudja lehet ezeket zabálják majd a 3 +os domik :-) Ja egyébként semmim nem volt hozzá amit az interneten írtak, nekiálltam összeszedni az alapanyagot, amiről úgy gondoltam jó lesz, aztán megcsináltam. A tesztelés még hátra van, kádban a fürdővízben :-) 


8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik. Legalábbis az enyém rondább.. :-D
    Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyakorolok, keményen, nem egyszerű egyformákat kötni, nemhogy szépeket :-) A lényeg hogy a halalnak tetszen.

      Törlés
  2. szerintem korrekt a halfogásra, jó lett. :)
    köthetnél bele valami flash dolgot, némi csillogás nem árt szerintem. legalábbis én pár szál krystal flash-t vagy valami hasonló anyagot szoktam bele építeni, esetleg karácsonyfáról szakajtott angyalhaj szálakat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen gondoltam rá én is, de a neten olyat találtam amibe nem volt ilyesmi kötve ezért megcsináltam így. A következőbe már teszek, majd ha díszítjük a karácsonyfát :-)

      Törlés
  3. Nagyon okés! A bálintok nem nézik, hogy a végcsomó megfelelően meg lett-e húzva, őket csak az érdekli, hogy megegyék. Reméljük.
    Csinálj pár gurglert is, nekem a TC mellett azok jöttek még be, ráadásul igazi sufni légy, minden megvan hozzá a háztartásban.
    http://clogflyfishing.blogspot.co.uk/2011/01/gurgler.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megnézem elkészítem és felteszem a blogra zsürizésre :-) Egyébként mindig nézegetem a régi blogbejegyzéseidet, lehet belőlük tanulni!

      Törlés
    2. Köszi!
      Páran még írták, hogy érdekli őket a legyeskedés, nekik- meg elsősorban neked - télen fogok feltenni egy sorozatot kezdők számára ideális legyekből. Száraz-nedves-streamer-nimfa.

      Törlés
    3. Az jó lesz, mert most úgy érzem "vágom a fát az erdőben" nem tudom igazán milyen legyeket érdemes kötni, a net tele van pisztrángos, hegyi patakos legyekkel, de én domizni, meg balinozni szeretnék először, aztán meg ha megy akkor jöhetnek a márnák, paducok, jászok....

      Törlés

Ha van mondanivalód, írd meg.