Keresés a blogban

2014. febr. 17.

Pezsgős február.


Ismét domolykók, mert addig kell horgászni rájuk, míg ott vannak egy adott helyen. Most pergetve szedtem vámot a csapatból, mégpedig egy "nehézfegyverrel", a csukázó botommal, mivel azt vittem magammal tévedésből...
Jöttek kis balinok is, érdekes hogy a rikító színű műcsalikat ették, a barna vagy fekete, ami mindig favorit, most nem kellet nekik.





A szebbje közül csak egyet sikerült kamera elé terelnem, ő már méretes volt :) Persze fotó után ment a vízbe vissza.  


Az utolsó már épphogy elérte a minimális hosszúságot, pedig nagyokat is láttam, de valahogy a tiszta sekély vízben nem tudtam őket becsapni.  


2 megjegyzés:

  1. Szépek, gratulálok! A rikító színű csalikkal kapcsolatban saját tapasztalat, hogy főszezonon kívül gyakran hoznak ki a bajból, okát nem tudom, de jó nem megfeledkezni róla.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, télidőben én is mindig használom a rikító színeket, a legyeknél is. Hiába a jó idő, azért a víz még hideg, örülök a domiknak :)

      Törlés

Ha van mondanivalód, írd meg.